Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Epe, Nederland van Lydia Allemekinders - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Epe, Nederland van Lydia Allemekinders - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen!

Door: lydiaopdts

Blijf op de hoogte en volg Lydia

31 Maart 2011 | Nederland, Epe

Lieve mensen,

Bedankt voor alle lieve reacties en belletjes deze weken.

Deze week zijn we als team erg druk geweest met de laatste voorbereidingen. Maandag hebben we een ochtend les gehad over worship. Dinsdag en woensdagochtend hebben we de DISC-test gedaan. Dat is een persoonlijkheidstest. Erg leuk om te zien hoe iedereen in een team functioneert. Iedereen is verschillend en door dat op een goede manier te gebruiken kun je echt één team worden.

Vandaag hebben we dan ook team-building gedaan. Het was goed om de team-spirit op te bouwen. In de regen, dat was dan weer minder.

Morgen gaan we onze kamers schoonmaken en inpakken. Vanavond hoop ik ook al wel wat te kunnen gaan doen, want voor 3 maanden inpakken is lastig. En dan moet het ook nog eens in één backpack passen, en niet meer wegen dan 17 kilo. Het word een hele uitdaging voor (vooral de meiden van) ons team. ;)

Morgenavond is er een Commissioning Service (uitzenddienst) in Centrum 's Heerenhof (Zwarteweg 10 in Heerde). Jullie zijn daar hartelijk op uitgenodigd! Daar zullen ook prayercards (gebedskaartjes) uitgedeeld worden waar op staat waarvoor er gebeden kan worden in ons team. Ik zal ze hier ook even noemen:

Prayerpoints / Gebedspunten

• Physical and mental health
Lichamelijk en Geestelijke gezondheid
• Protection during outreach
Bescherming tijdens de outreach
• Unity and openness in our team
Eenheid en openheid in ons team.
• Open hearts, and opportunities to share the gospel.
Open harten, en mogelijkheden het evangelie te delen
• That we are open for God and that the Holy Spirit can work through us.
Dat we open staan voor God en dat de Heilige Geest door ons heen kan werken.

Alvast heel hartelijk bedankt! Het betekent veel voor ons team om een groep biddende mensen achter ons te hebben staan.

Zaterdag hopen we om 6 uur in de morgen te vertrekken naar Schiphol. Rond 10 uur vliegen we via Frankfurt en Doha (in Quatar, United Emirates), naar New Delhi. Het zal een reis zijn van ongeveer 24 uur als het meezit.

Ik kijk er erg naar uit om te gaan. Deze dagen is het heel druk en veel geregel van alle laatste dingen. Ik ben er helemaal klaar voor om te gaan. :)

Op internet hebben we een blogspot gemaakt wat bijgehouden wordt door één persoon uit ons team. Hier zijn ook foto's op te vinden.

Het adres is:
www.indianepalteam.blogspot.com

Internet is in India en Nepal niet iets wat elke dag aanwezig zal zijn dus ik hoop jullie op de hoogte te kunnen houden van mijn ervaringen, maar dat zal niet altijd regelmatig zijn.

Ik ga nu maar eens inpakken, nadenken hoeveel broeken ik mee moet nemen. ;)

Heel veel liefs,
Lydia

• 31 Maart 2011 - 19:22

Eline:

Hoi Lydia,
    Nou de grote reis gaat beginnen.
    Veel succes en een goede reis!
    Groetjes eline

• 31 Maart 2011 - 19:54

Annemieke:

Hee lieve meis,

Heel veel plezier, succes en Gods onmisbare zegen! Ik zal aan je denken, ook in mijn gebeden!
    Geniet ervan!

Liefs, miek

• 31 Maart 2011 - 19:59

Ruben & Roos:

Leuk! Maar we zien je morgen nog even.. tot dan! Lieve groet.

• 31 Maart 2011 - 21:12

Kim :

tot morgen, heb er zin in
    x

• 01 April 2011 - 10:27

De Bustraantjes:

Lieve Lydia,
    We wensen je een heel goede reis en een mooie, leerzame en gezegende tijd toe in India!
    We zullen aan je denken, hoor!!
    Groetjes van ons allemaal

• 01 April 2011 - 10:58

Roos En Tijmen:

Hey liefje ;)

Toch nog even een berichtje..
    Heel veel suc6 in India en Nepal.
    We wensen je een goede reis....
    Gods zegen!

Liefs van ons