Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Lydia Allemekinders - WaarBenJij.nu Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Lydia Allemekinders - WaarBenJij.nu

Nepal

Door: lydiaopdts

Blijf op de hoogte en volg Lydia

17 Mei 2011 | Nepal, Pokhara

Lieve allemaal,

Eindelijk weer eens een levensteken van mij via deze blog. Dankjewel voor al jullie lieve mailtjes en andere berichtjes.

Het gaat goed met me. De laatste twee weken in Delhi ben ik ziek geweest. Ik heb veel tijd gehad om te kunnen lezen en te kunnen nadenken. Na een ziekenhuisbezoekje en diverse antibiotica's en andere Indiase pillen (in India doen ze niet aan bijsluiters bij medicijen) ben ik er weer helemaal bovenop gekomen. In de laaste week in Delhi zijn we naar de Taj Mahal geweest in Agra. Dat was erg gaaf.

Sinds 12 dagen zijn we nu in Nepal. Het is hier prachtig. De natuur en de cultuur is geweldig om te ervaren en te leren kennen. We maken hier geweldige avonturen mee en zien God grote dingen doen.

Op dit moment ben ik in het toeristische Pokhara. Morgen vertrekken we naar Surkhet, in het westen van Nepal. De busrit daar naar toe duurt 14 uur. Genoeg tijd dus om naar buiten te kijken.

Via de foto's een kleine impressie van de outreach tot nu toe. Over 5 weken ga ik jullie de rest laten zien en heel hard knuffelen!

Heel veel liefs van Lydia

• 17 Mei 2011 - 11:49

Ruben&Roos:

Hey Lied,

Fijn dat je je weer wat beter voelt. Mooie foto's! We zijn benieuwd naar je verhalen, en naar die knuffel natuurlijk!

Geniet er nog even van.. en tot daarna!

Liefs van ons

• 17 Mei 2011 - 13:45

Eelke:

Lieve Lied!

Fijn he, ziek zijn in het buitenland :S

Fijn dat je weer wat beter voelt/bent..

Super trots op je!

Liefs

• 17 Mei 2011 - 14:41

Sjaak:

Gave foto's hej! Wat een heavy kwaal heb je opgelopen zeg..! Gelukkig dat je er na twee weken weer bovenop bent gekomen. Supermooie foto's btw, en kijk er naar uit om je verhalen te horen!

Sjaak

• 17 Mei 2011 - 16:30

Tijmen & Roos:

Heey lief nichtje,

Fijn om weer wat te horen..En natuurlijk goed om te horen dat het weer beter met je gaat.
    Nou suc6 met de lange busreis...Pfff

Super die foto's!!!!

Liefs van ons

• 18 Mei 2011 - 06:32

Bennie:

hej lydia goed wat van je te horen!
    geniet nog van je laatste weekjes!
    liefs ben

• 18 Mei 2011 - 10:00

Margriet:

Lyd, wat fijn dat je weer wat beter bent! En leuke foto's om te zien! Heel veel sterkte, plezier, mooie ervaringen en zegen voor de komende weken!
    Liefs x

• 19 Mei 2011 - 17:40

ELianne :

Lyd!!

Ik ben blij om te horen dat het na die twee weken beter met je gaat!
    Als ze daar nu ook net zo makkelijk doen over medicijnen studeren als bijsluiters, dan zien wij onze kans schoon :P

Ik hoop dat je ondanks alles kan genieten en je snel weer hier in het 'veilige' Nederland te hebben ;)

With love...
    Eel

• 19 Mei 2011 - 20:02

Boukje:

He Lydia,

Geweldig de foto's.
    Goed om te horen dat je weer beter bent.

Liefs,
    Boukje

• 20 Mei 2011 - 11:35

Nellie:

Lieve Lietje, wat en mooie foto's, en zo te zien wordt jou garderobe ook prettig aangevuld. Geniet van het mooi's
    Hele vette knuffels uit Bennekom

• 22 Mei 2011 - 12:14

Marije:

Hey Lietje,

Kom je weer vlug naar huis?
    Dan kom ik je ophalen op schiphol.
    Ik ga de dagen aftellen.
    Wat heb je leuke foto's uit Nepal..
    En wat een schattig kindje.
    Als je terugkomt gaan we een high tea doen!

-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-
    Je zusje

• 23 Mei 2011 - 12:28

Annemieke:

Hee lieve meis,
    Super mooie foto's joh! Is wel te zien dat jij heel erg geniet, en te merken uit je verhalen:D Super dat je het zo naar je zin hebt, en ben blij dat je weer in goede gezondheid bent!!
    Veel succes nog daar!

Liefs, miek