Indiase apen, katten, honden en slangen - Reisverslag uit New Delhi, India van Lydia Allemekinders - WaarBenJij.nu Indiase apen, katten, honden en slangen - Reisverslag uit New Delhi, India van Lydia Allemekinders - WaarBenJij.nu

Indiase apen, katten, honden en slangen

Door: lydiaopdts

Blijf op de hoogte en volg Lydia

10 April 2011 | India, New Delhi

Dag lieve allemaal (schatjes!)

Een week India.. Het voelt alsof ik hier al veel langer ben. Holland voelt heel ver weg.

Deze week hebben we heel veel gedaan. Ik heb er erg van genoten.
Op dit moment is het half 9 's avonds. Vanavond zijn we met de hele groep (min 2 zieken) uit eten geweest. We hadden nog wat geld over van deze week. Kitty en Ingeborg houden zorgvuldig het budget bij en kwamen tot de conclusie dat we vanavond uit eten konden.

We aten bij een multi-cultureel restaurant waar ze zelfs Duitse Bratwurst hadden.

Het eten was heerlijk. De meesten kozen iets niet-Indiaas (omdat we dat al de hele week eten). Ik vind het eten heerlijk. Dus heb ik vanavond weer vrolijk rijst met kip en een pittig sausje gegeten. Voor de twee zieken hebben we een bakje rijst meegekregen.

Vanmiddag zaten we lekker buiten in het zonnetje. Opeens kwam ons nieuwe huisdier voorbij schuifelen. Een slang! Een hele, dikke, groene Indiase slang. Die hebben ze dus ook hier. Hij kwam uit ons huis, uit de deur en schuifelde naar het volgende huis en kroop daar in een gat in de muur. 3 Indiase mannen renden met stokken achter de slang aan. Zo gewend zijn ze dat dus ook niet.

Verder lopen hier heel veel straathonden, straatkatten, eekhoorns en zelfs apen! De eerste keer dat we die zagen waren we ze al bijna aan het knuffelen, totdat een van de locals vertelden dat ze heel snel bijten en je er dus beter uit de buurt van kunt blijven.

Met onze groep gaat het goed. Wel zijn er wat darmproblemen bij sommigen. Gelukkig heb ik daar nu niet veel last van.

Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat. Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige blog.

Heel veel liefs en een dikke knuffel!

Lydia

• 10 April 2011 - 17:12

Roos En Tijmen:

Hey lief nichtje,

Alweer een week weg he..voor ons lijkt het ook al veel langer ;)
    We missen wel in het verhaal hoe het afloopt met de slang..of slaapt de slang vanacht bij jullie...Fijn dat het goed met je gaat. Hopelijk blijven de darmklachten jouw bespaard.

Liefs ons

• 10 April 2011 - 19:16

Nellie:

He lietje dat is heel wat anders dan de spinnetjes en torretjes in het kleine algje. Mazzel dat jij geen darmperikelen hebt. Ook hier zitten we dit weekend heerlijk in het zonnetje we denken aan je en heeel veel liefs

• 11 April 2011 - 07:35

R&R:

Lief nichtje,

Mooie verhalen. Fijn om te merken dat je zo geniet! Het is je gegund. Benieuwd wat je er allemaal doet en leert, maar dat komt nog wel.

Liefs!