Delhi-Belly - Reisverslag uit New Delhi, India van Lydia Allemekinders - WaarBenJij.nu Delhi-Belly - Reisverslag uit New Delhi, India van Lydia Allemekinders - WaarBenJij.nu

Delhi-Belly

Door: lydiaopdts

Blijf op de hoogte en volg Lydia

22 April 2011 | India, New Delhi

Hee lieve schatjes in het verre Nederland!

Hoe is het met jullie allemaal?

Even een kort berichtje van 5000 kilometer verderop.

Hier gaat de tijd snel. We zitten alweer in de 3e week. Jammer genoeg hebben een flink aantal mensen uit ons team (waaronder ik) deze week last gekregen van een Delhi-Belly, zoals we onze darmproblemen definieren. Maar vandaag gaat het gelukkig beter.

Volgende week hoop ik weer vol aan het programma mee te kunnen doen.

Mijn uurtje in het internetcafe is bijna om. Zometeen nog even de teamboodschapjes doen.

Op onze teamsite staan foto's: www.indianepalteam.blogspot

Heel veel liefs van Lydia

• 22 April 2011 - 11:57

Jacco:

Haha briljante naam delhi-belly.
    Fijne en gezonde feestdagen gewenst;-).

Groetjes

• 22 April 2011 - 17:10

Roos En Tijmen:

hey lieve lyd,

Balen van je darmen, van harte beterschap hoor. Denken Aan je!! Denk eraan, genoeg water drinjen!! Type dit met tijmens nieuwe mob.,pff ben ip de comp sneller haha. Liefs ons

• 22 April 2011 - 21:08

Paps Mam Iwan Marije:

Hoi Lied,

Gaat het al een beetje van de Dehli Derrie? We hebben zojuist jullie leuke foto's gezien. Wij wensen jullie gezegende Paasdagen toe en veel heil en zegen op jullie werk.

'Aanschouw het Lam van God dat de zonden van de wereld wegneemt'

groeten uit Middelburg

• 23 April 2011 - 11:16

R&R:

Delhi-Derrie.. Haha! Sterkte, Lied! Even een paar dagen wat minder spannende gerechten uitzoeken. Veel zegen en plezier verder. Liefs!

• 04 Mei 2011 - 10:04

Roos:

Hoi nichtje,

Net maar even je paps en mams gebeld (zaten opde boot) om te vragen hoe het met je gaat...Hoorde dat het weer goed ging!!!
    Nou meid, beterschap nog ff en bidden voor je!!

Liefs

• 06 Mei 2011 - 15:56

Jeffrey Schipper:

Hé Liedje... lekker aan het zonnen..? haha!.. Die link met foto's doet ut nie.. hoe kan dat nou.. :P.. Groet!