Weer thuis - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Lydia Allemekinders - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Lydia Allemekinders - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: lydiaopdts

Blijf op de hoogte en volg Lydia

12 Juni 2011 | Nederland, Heerde

Lieve mensen,

Mijn laatste blog.. Gisterenmorgen ben ik geland op Schiphol. Ik ben weer thuis..

Ik heb een geweldige reis gehad, heel veel geleerd en heel veel meegemaakt.

Ik heb nu nog een week debriefing op Heidebeek en daarna is mijn DTS over. Ik ben van plan om in september weer verder te gaan met mijn studie.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve medeleven en interesse tijdens mijn DTS. Mede dankzij jullie heb ik zo kunnen genieten van dit half jaar.

In de laatste week in Nepal heb ik een gedicht geschreven. Dat zou ik graag met jullie willen delen. Het gaat over het afgelopen half jaar.

Vlinder

Dank u God,
dat u me de vlinder hebt gemaakt
die ik zo graag wilde zijn

U gaf me de ogen,
om te zien wie ik ben

U gaf me de vleugels,
zodat ik kan vliegen
op de wind van uw Geest

U liet me mijn kleuren zien,
mijn gaven en talenten
zodat ik u kan dienen en aanbidden

U gaf me voelsprieten
zodat ik kan voelen in welke richting ik moet gaan

U maakte me sterk,
zodat ik overal naar toe kan vliegen,
waar u wilt dat ik heen ga

U gaf me andere vlinders om met heen,
zodat ik niet alleen ben

En u gaf me bloemen,
zodat ik kan genieten
en vrede en rust kan vinden
in de zon van uw liefde

Dank u God,
dat u me de vlinder hebt gemaakt
die U wilde dat ik ben.

  • 12 Juni 2011 - 11:09

    Tijmen & Roos:

    Nichtje, wij zijn blij dat je er weer bent...Tot volgende week.
    En je gedicht (hebben we gisteren al mogen lezen) super mooi!!!

    Liefs

  • 12 Juni 2011 - 11:13

    Jacco:

    Welkom thuis in Nederland,

    Fijn dat je zo'n mooie tijd hebt gehad, succes verder met je studie..

    Ps. Mooi gedicht hoor

  • 13 Juni 2011 - 05:32

    Sjaak:

    Wist je, dat je een vlinder bij de ontpopping niet mag helpen anders sterft het.... Het moet zelf het proces doormaken en daarna natuurlijk uitvliegen. Dit proces heet 'sanctification' gister geleerd in de kerk hier ;-)

  • 13 Juni 2011 - 09:33

    R&R:

    Hey Lied,

    Leuk dat je weer terug bent. We zijn erg benieuwd naar al je verhalen! Mooi gedicht heb je gemaakt. Tot op de familiedag.

    Liefs

  • 13 Juni 2011 - 15:45

    Eelke:

    Lieeeeeed!

    Happyclappy dat deze prachtige vlinder weer veilig in Nederland is...

    Succes deze week, en ook de komende weken. Doe je ding, en je eigen tempo!

    Liefs eel

  • 13 Juni 2011 - 18:30

    Kimberly:

    live lyd! wat een super mooi gedicht :)

  • 13 Juni 2011 - 19:53

    Margriet:

    Mooi gedicht lyd! Prachtig:)
    Pas goed op jezelf de komende tijd!
    Xx

  • 13 Juni 2011 - 21:44

    Carina:

    schatje! wat een super mooi gedicht! ik ben blij dat je weer terug bent en dat we nog een super week samen hebben hier! (en natuurlijk nog heeel vaak hierna :D)

    Liefs!

  • 14 Juni 2011 - 08:56

    De Bustraantjes:

    Lieve Lydia,
    Welkom thuis in Nederland!!
    Fijn dat je zo'n goede tijd hebt gehad en veel hebt geleerd.
    We hopen je snel weer te zien en je verhalen te horen!
    Groetjes

  • 14 Juni 2011 - 10:05

    Jeffrey Schipper:

    Welkom thuis, Liedje. Ben erg benieuwd naar wat je allemaal hebt meegemaakt. Geniet van de vakantie alvast... ;)

    XXX ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerde

India en Nepal

DTS

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2011

Weer thuis

29 Mei 2011

Adam en Evy

17 Mei 2011

Nepal

22 April 2011

Delhi-Belly

10 April 2011

Indiase apen, katten, honden en slangen
Lydia

Actief sinds 01 Jan. 2011
Verslag gelezen: 777
Totaal aantal bezoekers 33767

Voorgaande reizen:

13 Januari 2016 - 13 Januari 2017

Aruba

02 April 2011 - 11 Juni 2011

India en Nepal

Landen bezocht: