De eerste week - Reisverslag uit Epe, Nederland van Lydia Allemekinders - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Epe, Nederland van Lydia Allemekinders - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: lydiaopdts

Blijf op de hoogte en volg Lydia

15 Januari 2011 | Nederland, Epe

Lieve mensen,
Deze week was een leuke, drukke week. Maandag en dinsdag hebben we op Heidebeek (de 'school') getuigenissen gegeven. Iedereen (16 studenten) hebben hun levensverhaal verteld. Doordat iedereen heel open was, was er gelijk een groepsgevoel. Woensdag, donderdag en vrijdag hebben we les gehad over Mercy Ministry (het onderwerp van onze DTS), intercession en fasten (voorbede en vasten) en worship as a lifestyle (aanbidding als levensstijl). Het waren erg interessante, leerzame lessen. De sprekers komen van over de hele wereld dus erg interessant om te horen hoe het er bij andere culturen aan toe gaat. Het gaf ook echt een verbreding van mijn blikveld.
's Middags hebben we vaak een werktaak en 's avonds small groups (met z'n 6en de lessen bespreken) en prayer groups (met 4 mensen bidden). Dus best een druk programma. Ik voel me hier thuis en heb het echt naar m'n zin.
Voor als jullie zin hebben om een kaartje of brief te sturen, het adres waar ik school heb is:

• 15 Januari 2011 - 17:10

Roos:

Leuk or...Liefs

• 16 Januari 2011 - 09:07

Peter En Marianne:

Hoi Lydia,

Fijn dat je, je thuis voelt.
    Leuk om je via je weblog te volgen.

Groetjes en een fijne zondag toegewenst,

Peter en Marianne

• 17 Januari 2011 - 09:52

Eel:

Heej lieve Lydia!

Wat leuk om dit te lezen..
    Super dat je het naar je zin hebt. Daar ben ik blij om ;)

Ik denk aan en ik bid voor je :)

Liefs Eel Dieheart (A)

• 17 Januari 2011 - 09:54

Margriet:

Lyd, wat fijn dat we je kunnen volgen! En fijn dat je je in ieder geval thuis voelt daar; een goed begin. Heel veel plezier, succes, sterkte en wat je ook nog meer goed kunt gebruiken:)

Liefs!