Liefde delen - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Lydia Allemekinders - WaarBenJij.nu Liefde delen - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Lydia Allemekinders - WaarBenJij.nu

Liefde delen

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

22 November 2016 | Aruba, Oranjestad

Dag lief kindje,

Het wordt nu zo realistisch dat je echt in ons leven komt, en al bent.

Vorige maand hadden we weer een echo. Op Aruba wordt deze gedaan met 22 weken, en hoewel ik onder controle ben van de verloskundige, wordt de echo hier gedaan door de gynaecoloog. Ze was heel lief, en maakte er echt iets leuks van voor je papa en mij. Ze heeft wel een half uur naar je gekeken. Helemaal compleet ben je! Je hebt twee niertjes, een blaas, twee hersenhelften als een walnoot en een mooi kloppend hartje met vier kamers. Zelfs je twee extra vingertjes (die je erft van je moeder en opa) konden we tellen.

Je papa keek vol verbazing naar je, en filmde je om je aan je opa en oma te laten zien, die in Nederland wonen. Voor hen hebben we direct na de echo een fototaart besteld bij de HEMA, zodat ze kunnen vieren dat ze een kleinzoon krijgen.

Je bent een jongetje! Precies wat we al dachten. Nu weten we ook je naam. Die heeft je papa bedacht. Het voelt fijn om je naam uit te spreken, en tegen je te praten.

Een beetje in shock en gelukkig zaten we een uurtje later frietjes te eten. We dromen van je, wie je bent, wat je wordt, of je gelukkig wordt in je leven. We dromen over hoe je karakter zal zijn, op wie je lijkt en of je het leuk vindt dat wij je ouders zijn. Twee gekke mensen die de hele wereld over reizen, jij gaat met ons mee. Uiteindelijk ga je je eigen weg. We hopen zo dat je zelfstandig en gelukkig wordt, en zult weten wat liefde is.

Je schopt er vrolijk op los, het voelt alsof je met me knuffelt vanbinnen. Als je papa zijn oor of hand op mijn buik legt, knuffel je ook met hem.

We vinden je lief. We waren zo gelukkig samen, niet voor te stellen dat we nog gelukkiger konden zijn. Als liefde deelt wordt het meer, voelen we. We zijn zo gelukkig met jou, en je bent zo gewenst!

Nog even geduld, en dan.. welkom lief mannetje! We geven je een prachtig eiland cadeau bij je geboorte.

Kusjes van je mama

• 23 November 2016 - 11:35

Lydia Allemekinders:

Joepie!

• 23 November 2016 - 13:52

Jan & Louise De Mos:

Wat een prachtig verhaal over liefde delen hebben jullie geschreven. Liefde delen is niet de helft maar het dubbele!!. Geniet van ieder moment in jullie zwangerschap en wij waren zo verrast en blij jullie afgelopen zondag te zien. Wij hebben warme herinneringen aan jullie bij ons thuis.
    goede reis terug naar huis, hele fijne feestdagen toegewenst en een super mooi 2017 toegewenst met een voorspoedige bevalling en een heleboel genieten van jullie kleine mannetje